kHgARrs.png

Po długich pracach nad naszym projektem Valium.pl przyszedł czas na ukazanie prezentacji,

która istotnie pogłębi waszą wiedzę na temat serwera.

Mamy nadzieję, że projekt przypadnie wam do gustu, a jego poniższa ekspozycja zachęci do rozpoczęcia rozgrywki.

Miłej lektury!

gXF4gAQ.png

DWGdhqW.png

Typ Serwera – Medium/Hard

Maksymalny Poziom Postaci – 120

Maksymalny Poziom Zwierzaka – 120

Punkty Statusu – 105

gXF4gAQ.png

g0d9n3D.png

Strona: https://valium.pl/

Rejestracja: –

Pobierz: –

Forum: https://forum.valium.pl/

FP: https://www.facebook.com/ValiumMt2/

TeamSpeak3: ts.valium.pl

gXF4gAQ.png

0hZsLAm.png

4TFqfVf.png

gXF4gAQ.png

1Uol8Yy.png

mV4jOTm.png

Na start otrzymujemy ekwipunek+6 (ulepszacze na +7/8/9 zostały zmienione),

Kostium ucznia na 3 dni (czas upływa nawet, gdy nie ma nas w grze),

Wierzchowca (+10% na potwory) na 10 godzin (czas leci tylko podczas jazdy) oraz nieskończoną pelerynkę.

gXF4gAQ.png

KTMflJ1.png

YsT5VC5.png

11yr1ZD.png

2hdlb75.pngfb9DAj1.pngVz9lyqS.pngfb9DAj1.pngxYHnWjR.png

QYwFfUr.pngfb9DAj1.pngEZR2q43.pngfb9DAj1.pngSYVDLBA.png

jmYt0lv.png

KRtZGPN.pngfb9DAj1.pngZykPMhw.pngfb9DAj1.pngeYXZcu5.png

W4Q3Wqx.pngfb9DAj1.pngTIWKKAt.pngfb9DAj1.pngOAKHB5d.png

wadhrMf.png

6Rq3JVH.pngfb9DAj1.pnguaGEb6d.pngfb9DAj1.pngNliTLP3.png

DoCZTh7.pngfb9DAj1.pngXaRgZoV.pngfb9DAj1.pngOvOLiXv.png

VwLMI40.png

QRvZuZZ.pngfb9DAj1.pngaVI7Wy9.pngfb9DAj1.pngcJtVd2Y.png

lvCwrKK.pngfb9DAj1.pngBuML7NW.pngfb9DAj1.pngJEF67Br.png

qc9ZETR.png

6PodoHu.pngfb9DAj1.png3gkEIZy.pngfb9DAj1.pngqGZtins.png

5LJlqx2.pngfb9DAj1.pngPg44Txx.pngfb9DAj1.pngTdrayWe.png

0RVVhxc.png

pTRy34t.pngfb9DAj1.pngSD2ecuR.pngfb9DAj1.pngE997AQg.png

X1hfvjr.pngfb9DAj1.pngUKk9QDz.pngfb9DAj1.pngUszKGuo.png

KTZsKcn.png

11VoYLV.pngfb9DAj1.pngSDxbIca.pngfb9DAj1.pnghAdkv91.png

b7ccGcw.pngfb9DAj1.png4JSUJwC.pngfb9DAj1.pngB1s6Lez.png

JVqsRiH.png

Etd8XZK.pngfb9DAj1.pngIkjXnpC.pngfb9DAj1.pngciPEiMV.png

s8RAHMv.pngfb9DAj1.pngciIcQsK.pngfb9DAj1.png2EbaPPU.png

33hdZOZ.png

Z40tfrG.png

etH7JuU.png     Uj8gqK6.png

NQsuuI7.png     UgVadEZ.png

wLpjwka.png

EN9FqMp.png     703XIWc.png

X0vdZ4l.png      OLTM6gp.png

iacOCfe.png

Q0iJRdJ.png     bBZUNYD.png

v3G7tYV.png

BlETjDg.png     W4r1OgD.png

Z6shvbW.png

MxSGDcg.pngfb9DAj1.pngiOWsBO9.png

5YAsVZi.pngfb9DAj1.pngTqZUFM7.png

GzUYq5p.pngfb9DAj1.png38CGYHy.png

HrTnK0n.png

ohuopHe.pngfb9DAj1.png2yqYnTD.png

FtYMODN.pngfb9DAj1.pngQVl7lUa.png

MrzSsEO.pngfb9DAj1.png7XPPYuY.png

PnyRDU5.pngfb9DAj1.pngjNunWEe.png

Buty na 75 poziom można również zdobyć z Beran-Setaou.

Ogniste Buty (przedmiot na 90-100 poziom) – są to buty typowo do PvM. Do ich wytworzenia potrzeba

4 pary różnych butów na 75 poziom +9:

7XPPYuY.png Buty Qilina+9,

QVl7lUa.png Kozaki Glorii+9,

jNunWEe.png Buty Zimorodka+9,

2yqYnTD.png Buty Euforii+9,

oraz Milowy Kamień, który wytwarzamy.

Z butów, które umieścimy na slocie „Buty do absorpcji” pobiera nam bonusy do nowo powstałych Ognistych Butów.

Na wytworzenie butów jest 100%.

nSQJD9u.png

Buty Oceanu (przedmiot na 110 poziom) – są to buty typowo do PvP. Do ich wytworzenia potrzeba

4 pary różnych butów na 75 poziom +9:

7XPPYuY.png Buty Qilina+9,

QVl7lUa.png Kozaki Glorii+9,

jNunWEe.png Buty Zimorodka+9,

2yqYnTD.png Buty Euforii+9,

oraz Milowy Kamień, który wytwarzamy.

Z butów, które umieścimy na slocie „Buty do absorpcji” pobiera nam bonusy do nowo powstałych Butów Oceanu.

Na wytworzenie butów jest 100%.

KlDbDVJ.png

YHFTFYC.png

Na serwerze występuje 7 pasów: 4 do PvM oraz 3 do PvP

PVM:

QT9VTHX.png Pas Lniany (30 poziom) – do zdobycia z Pajęczej Przełęczy

CCIFAtm.png Pas Skórzany (50 poziom) – do zdobycia z Żabiej Doliny

uhtiTzf.png Pas Przepychu (75 poziom) – wytwarzanie u Kowala

THVrSEk.png Pas Mądrości (100 poziom) – przerabianie z Pasa Przepychu

PVP:

52qXIAh.png Pas Króla (55 poziom) – do zdobycia z Żabiej Doliny

fEmy38I.png Pas Mroku (85 poziom) – wytwarzanie u Kowala

XBdefXI.png Pas Runiczny (110 poziom) – przerabianie z Pasa Mroku

yJFG9bk.png

JYSXyU9.pngfb9DAj1.pngpWl8zJ9.pngfb9DAj1.pngPeJSGd0.png

FDwvnYF.pngfb9DAj1.pngTpksd0I.pngfb9DAj1.pngQS852sd.png

x9s2y4S.pngfb9DAj1.pngET1ywZY.pngfb9DAj1.pngLzCF0RH.png

16FkQxc.pngfb9DAj1.pngaN2a5ux.pngfb9DAj1.pngMQTFSDM.png

Hełmy na 80 poziom można również zdobyć z  Beran-Setaou.

lqbWfW3.png

Tarcza Trzech Władców jest tarczą do PvM. Wytwarza się ją z 4 różnych tarcz na poziom 61 +9

oraz 10 fQ7o7Kf.png.

iqAItB2.png

p9rEjP1.png Tarcza Tytanów

Tarcza Tytanów jest tarczą wojenną. Jedyną opcją jej zdobycia jest Szkatułka Gobliniego Imperatora

(Legendarny Boss z mapy Goblińskie Moczary).

Ulepszanie jej należy do jednego z najcięższych i wymaga ulepszaczy z Dungeonu Gildyjnego, gdzie przepustką

są Punkty Wypraw (dostępne tylko i wyłącznie z udziału w wojnach).

gXF4gAQ.png

3NSCk1I.png

Na serwerze nie dropi „normalna” biżuteria. Zamiast niej można zdobyć Bezimienną Biżuterię, z której można wytworzyć

„klasyczną” biżuterię.

aIJGcXj.pngyF4n2Qt.pngGVLLte9.png

Przetopy można zdobyć z Górskiej Kopalni (więcej informacji w opisie tego dungeonu),

poniżej znajdują się przetopy z których możemy wytworzyć biżuterię.

kdtRMbK.pngGlk5CnW.pngtcZ3nKJ.pngfDtTWIq.png2VrNSPB.pngVWWj0Jw.pngiEYL5S0.pngJg6QJRx.pngkO3msz7.png

Poniżej zostało przedstawione przykładowe tworzenie kolczyków ebonitowych:

JEFxCJ1.png

Diamenty klasycznie służą do zrobienia slotów na przetopy.

9XWtM20.png

gXF4gAQ.png

XKYziVM.png

Na naszym serwerze są 4 „rodzaje” broni ze średnimi obrażeniami oraz obrażeniami umiejętności.

Żadnej z nich nie przerabia się wyżej.

Bronie na 30 poziom można zdobyć z wszystkich „bestów” oraz Pajęczej Przełęczy

Bronie na 50 poziom można zdobyć z szkatułek takich bossów jak: Reinkar Ezot Przyw., Wódz Orków oraz Królowa Pająków

Bronie na 65 poziom można zdobyć z Baronównej Pająków

Bronie na 75-85 poziom można zdobyć z Umarłego Rozpruwacza oraz Niebieskiej Śmierci

Bronie na 30 poziom: FiEP0Sb.pngmr0ZaW3.pngrP9K0FO.pngQPXoDeW.pngUDtHwr2.png9WEFOna.png

Bronie na 50 poziom: rmkX82s.pngqvU2Zn4.pngftReK2B.pngl5jk2RS.pngxG9O2ag.pngb6ZzufC.png

Bronie na 65 poziom: FhY1WCz.png7IfOOLG.png3zIFfiU.pngitNPtGa.pngpuFLfUf.pngNryjC35.png

Bronie na 75-85 poziom: GsplRAx.pngxAeHlCx.png8XBs7Ev.pngpYH32EV.pngVGtDhNO.png

gXF4gAQ.png

9FsMweL.png

Uszlachetnienia możemy umieścić w broniach na 75 poziom, oraz zbrojach na 75-85 poziom (tzw. Specjałki do expa)

Mozl60h.png – wytwarza się u Handlarza Bronią i dodaje bonus +1% silny przeciwko potworom, maks. 15%

QmccYqN.png – wytwarza się u Handlarza Zbroją i dodaje bonus +1% odporności na potwory, maks. 7%

gXF4gAQ.png

AtEZ4J7.png

LNJOFXb.png

Na naszym serwerze konia rozwija się poprzez czytanie medali konnych. Działa to na zasadzie identycznej

jak czytanie ksiąg umiejętności. Żadna z możliwości natychmiastowego ulepszenia poziomu Konia nie jest dostępna w naszym ItemShopie.

Medale konne można czytać co sekundę.

1-11 poziom konia – po 1 ciSxuMu.png

12-21 poziom konia – po 2 ciSxuMu.png

gXF4gAQ.png

VJVNG8i.png

Na wyszkolenie umiejętności z poziomu „M” na poziom „G” potrzeba

30 pomyślnie przeczytanych instrukcji. Na instrukcję działają Zi93tT9.png oraz BnTRzwF.png

z „M1” na „M2” – 1 Instrukcja UsDvhGI.png

z „M2 na „M3” – 1 Instrukcja UsDvhGI.png

z „M3” na „M4” – 2 Instrukcje UsDvhGI.png

z „M4” na „M5” – 2 Instrukcje UsDvhGI.png

z „M5” na „M6” – 3 Instrukcje UsDvhGI.png

z „M6” na „M7” – 3 Instrukcje UsDvhGI.png

z „M7” na „M8” – 4 Instrukcje UsDvhGI.png

z „M8” na „M9”  – 4 Instrukcje UsDvhGI.png

z „M9” na „M10” – 5 Instrukcji UsDvhGI.png

z „M10” na „G1” – 5 Instrukcji UsDvhGI.png

z „G1” do „P” – po 1 fQ7o7Kf.png na każdy poziom

Kamienie Duchowe oraz Duchowe Diamenty czytamy co 24h – działają na nie Zi93tT9.png

fQ7o7Kf.png – 25 % na wejście

CDNgkFf.png – 40 % na wejście
gXF4gAQ.png

8vSEX8C.png

IYSL4ni.png

Polimorfię oraz dowodzenie czytamy co 1 godzinę.

Działają na nie Zi93tT9.png oraz BnTRzwF.png

Polimorfia

od 0 pkt do „M1” – 20 ksiąg vXumcyt.png

od „M1” do „G1” – 30 ksiąg vXumcyt.png

od „G1” do „P” – 55 ksiąg vXumcyt.png

Dowodzenie

od 0 pkt do „M1” – 20 ksiąg UsDvhGI.png

od „M1” do „G1” – 30 ksiąg t6PEtzQ.png

od „G1” do „P” – 55 ksiąg EXxtqIn.png

Bonusy dla grupy przy dowodzeniu na poziomie „P”:

02qw5Ns.png  – wartość ataku +97 (można dać dwóm członkom na raz)

3IStTjU.png  – szybkość ataku +16%

5IGImjA.png  –  2987 pż

dhY5yVx.png  – czas trwania +61

EaFyWZw.png  – silny przeciwko potworom +11%

VIhiufa.png  –  odporność na potwory +7%

dtKFOAv.png

4MNI4O9.png

Umiejętności pasywne (bazujące na naszych osiągnięciach) polegają na rozwijaniu naszych „pasywek” poprzez zabijanie

potworów, metinów, bossów i ludzi oraz ilości ukończonych dungeonów.

Maksymalny poziom tych umiejętności to „M1”
gXF4gAQ.png

w7znvlk.png

6CfIA9J.png

N91Pal6.png

Zwierzaka otrzymujemy na start (nie jest on w formie przedmiotu – nie ma możliwości odwołania zwierzaka). Dodatkiem dla naszego

towarzysza jest „nakładka”, która zmienia wygląd oraz daje dodatkowe bonusy.

Maksymalny poziom peta wynosi 120.

Zwierzak posiada 12 umiejętności, które można rozwinąć aż do poziomu „P”.

Istotnym przedmiotem potrzebnym w rozwoju naszego peta jest Karma Zwierzaka – 3Q1R0p8.png, którą można

zdobyć głównie z metinów. Przedmiot ten służy do zwiększania Punków Lojalności.

Punkty Lojalności są potrzebne do rozwinięcia umiejętności z 0 pkt na poziom „M1”

oraz od poziomu „G1” do poziomu „P” (Punkty Lojalności działają jak dodatnie punkty rangi, które w przypadku normalnej postaci

potrzebne są na rozwój umiejętności z poziomu „G1” do „P”).

Od 0 pkt umiejętności do poziomu „M1” potrzeba 10 punktów umiejętności.

Od poziomu „M1” do poziomu „G1” potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanej książce KgzSS4l.png

Od poziomu „G1” do poziomu „P” potrzeba po 1 pomyślnie przeczytanym Kamieniu Zwierzaka YPSyqF4.png

Na ilość zdobywanego doświadczenia nie ma wpływu żaden czynnik zewnętrzny, takie jak: PD, Grupa, Książka Lidera itp.

gXF4gAQ.png

dfDnJb4.png

EzzKwHC.png

Item-Shop znajduję się w grze. Zakup VIPów oraz SM odbywa się na naszej stronie.

Na naszym serwerze w Item-Shopie NIE ZNAJDZIECIE takich przedmiotów jak: Kamienie Duszy, Zaczarowania Przedmiotu, Zwoje

Egzorcyzmu, Rady Pustelnika, Perły, Małże, Szkatułki, Koń, Medal Konny, Zwoje Błogosławieństwa czy Magiczne Kamienie.

gXF4gAQ.png

bE04S1s.png

byPq022.png

Mapa Teleportacji znajduje się pod klawiszem TAB.

Umożliwia ona szybką podróż na większość lokacji.
gXF4gAQ.png

Dasdxyj.png

Na naszym serwerze większość map została odświeżona – zrobiona na nowo zachowując w pewnym sensie

kształty i klimat ich pierwowzorów.

7BNMXvA.png

Na Nieznanej Krainie znajdziemy ziemie gildii oraz wejście na Górską Kopalnie (dungeon na przetopy). Jest to

jedyna lokacja z możliwością łowienia ryb.

lQ0HCsv.png

Małpi Gaj jest jedynym (za wyjątkiem misji) źródłem medali konnych. Na mapie zostały rozmieszczone potwory z wszystkich trzech

lochów (trzy poziomy trudności) co oznacza, że możemy na niej zdobywać Medale Konne zarówno na 20 poziomie postaci, jak i 61.

wcqbKSF.png

Dolina Orków została odświeżona, respią się na niej metiny: Duszy oraz Cienia.

Bossy, które możemy tam spotkać to Wódz Orków oraz Pradawny Wódz Orków.

Znajduje się tam również wejście na Mistyczne Wzgórze.

HlHsI6J.png

Pustynia Yongbi pozostała niezmieniona,  respią się na niej metiny: Duszy, Cienia oraz Twardości.

Bossy, które możemy tam spotkać to Olbrzymi Żółw oraz Pradawny Żółw.

Znajduje się tam również wejście na Pajęczą Przełęcz.

Oww4Kii.png

Wygląd Świątyni Hwang pozostał bez zmian. Na tej mapie respią się Metiny Diabła oraz Metiny Upadku,

dodatkowo znajduje się tam wejście na dwa dungeony: Żabia Dolina oraz Diabelskie Katakumby.

SbjuC7I.png

Góra Sohan została odświeżona, respią się na niej metiny: Twardości oraz Śmierci.

Bossy, które możemy tam spotkać to Dziewięć Ogonów oraz Pradawne Dziewięć Ogonów.

Znajduje się tam również wejście na Lodową Wieżę.

phdJaLH.png

Ognista Ziemia została odświeżona, respią się na niej metiny: Morderstwa.

Bossy, które możemy tam spotkać to Ognisty Król oraz Pradawny Ognisty Król.

5iEL1df.png

Wygląd Lochu Pająków v1 pozostał bez zmian.

Boss, którego można tam spotkać to Królowa Pająków.

bWwqAvs.png

Wygląd Lochu Pająków v2 pozostał bez zmian.

Standardowe expowisko, na którym najszybciej można wbić 75 poziom.

hlXN5OC.png

Odświeżona wersja klasycznego Lasu Duchów. Na mapie występują metiny: Pung-Ma oraz Ma-An.

Boss występujący na tej mapie: Olbrzymi Duch Drzewa.

Jest to pierwsze źródło zdobycia krwistych kamieni.

cx5tT7j.png

Odświeżona wersja klasycznego Czerwonego Lasu. Na mapie występują metiny Tu-Young oraz Jeon-Un.

Boss występujący na tej mapie: Władca Duchów Drzew.

Z metinów na tej mapie dropią Pierścienie Doświadczenia na 1 godzinę,

jest to pierwsza lokacja gdzie możemy je zdobyć.

gyCY2AQ.png

Klasyczna mapa z PLa, dostępna od 75 poziomu, gdzie expi się do 95 poziomu.

Znajdziemy tam legendarnego bossa – Silną Lodową Wiedźmę.

qYSvMP9.png

Klasyczna mapa z PLa, dostępna od 75 poziomu, gdzie expi się do 95 poziomu.

Mapa jest trudniejsza niż poziom 1, lecz jest szybszą opcją wbicia poziomu.

Znajdziemy tam dwa rodzaje Generałów: Yonghan oraz Huashin,

z których możemy zdobyć Kręte Klucze potrzebne na wejście do Komnaty Smoka.

UrddEpi.png

Goblińskie Moczary są dostępne od 95 poziomu, na tej mapie expi się do 107 poziomu.

C7EpNcU.png

Archipelag Gnolli jest dostępny od 107 poziomu, na tej mapie expi się do maksymalnego poziomu.

gXF4gAQ.png

2GyDS9P.png

Na każdy dungeon potrzebna jest minimalnie 2-osobowa grupa.

Każdy członek grupy musi posiadać ze sobą przepustkę.

iYwrSoS.png

Poziom: 25-40

Przepustka: 5vFI1uU.png Pustynna Przepustka

Opis: Początkowy dungeon zarobkowy, z ciekawszych rzeczy do zdobycia są bronie na 30 poziom oraz Pas Lniany.

JzkqeyB.png

Poziom: 3 wersje na – 30-54 poziom, 55-74 poziom, 75-95 poziom

Przepustka: brak

Opis: Na Górską Kopalnię można wejść 3 razy w ciągu dnia bez limitu czasowego, każde kolejne wejście jest możliwe co 2 godziny.

Jest to jedyne źródło przetopów do biżuterii (nie licząc misji).

yy4m00c.png

Poziom: 40-55

Przepustka: Xm3fsVi.png Mistyczna Przepustka

Opis: Dungeon zarobkowy

cSgk7tT.png

Poziom: 40-120

Przepustka: RiCFYhk.png Przepustka

Opis: Jedyny dungeon, z którego można zdobyć bronie na 75 poziom.

u6l83nk.png

Poziom: 55-65

Przepustka: thSY0Cp.png Żabia Przepustka

Opis: Dungeon zarobkowy, z ciekawszych rzeczy do zdobycia są: Pas Skórzany oraz Pas Króla.

avlXDn9.png

Poziom: 65-80

Przepustka: kq2inUf.png Lodowa Przepustka

Opis: Dungeon zarobkowy, możliwość zdobycia Pereł oraz Magicznego Kamienia.

q7Ygitl.png

Poziom: 80-100

Przepustka: 2pSpksB.png Zasuszona Głowa

Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło

przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.

kJ424bn.png

Poziom: 85-100

Przepustka: a4aGlmO.png Kręty Klucz

Opis: Dungeon, z którego można zdobyć ulepszacze wymagane na przerobienie ekwipunku na poziom 80+ oraz

buty na 75 poziom i hełmy na 80 poziom.

gUijeFg.png

Poziom: 100-120

Przepustka: CsyaTpK.png Trytońska Przepustka

Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło

przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.

UOCjPU0.png

Poziom: 110-120

Przepustka: DjyY66A.png Mantykorska Przepustka

Opis: Dungeon zarobkowy, jest możliwy do wykonania w mniejszej grupie, źródło

przedmiotów do badań Seon-Pyeonga.

zmr7RIt.png

Poziom: 115-120

Przepustka: jKTY1rt.png Jotuńska Przepustka

Opis: Dungeon stworzony z myślą o wieloosobowych grupach, wymagający bardzo silnych i różnorodnych postaci.

Głównym bossem na tym dungeonie jest Jotun-Thrym, z którego lecą potrzebne ulepszacze do setu PvP na +7/8/9.

gXF4gAQ.png

WVZDoJR.png

SEvgh5y.png

Na naszym serwerze występuje specjalny dungeon gildyjny, na który możemy wejść za Punkty Wypraw.

Punkty Wypraw możemy zdobyć tylko i wyłącznie za udział w wojnach. To, jaką ilość

punktów dostaniemy zależy od wyniku wojny – nie tylko ma znaczenie wygrana i przegrana.

Sposób naliczania punktów jest skomplikowany, ma na celu wyeliminowanie w jak największym stopniu

„sztuczne nabijanie” punktów (więcej szczegółów na ten temat znajduje się niżej).

Dungeon charakteryzuję się nietypowym dropem – jedną z unikatowych rzeczy do zdobycia

są ulepszacze na Tarczę Tytanów (tarcza wojenna) +7/8/9 oraz znaczna ilość przedmiotów na budowę NPC gildyjnych.

Dungeon jest podzielony na 3 wersje poziomowe:

55-74, 75-94, 95-120

gXF4gAQ.png

jyVO69h.png

6kWTL9J.png

Na naszym serwerze istnieje możliwość powrotu na dungeon.

Od momentu wyjścia z dungeonu mamy 3 minuty na ponowne wejście. Po upłynięciu tego czasu powrót staje się niemożliwy.

gXF4gAQ.png

e1ryJ2p.png

Zwoje Polimorfii można użyć tylko i wyłącznie,

gdy jesteśmy przemienieni w marmur polimorfii.

Zwoje dzielą się na 3 poziomy, które warunkuje rozwój umiejętności pasywnej – Polimorfii.

Zwoje Polimorfii działają przez 30 sekund. Na jednym marmurze możemy użyć tylko jeden Zwój Polimorfii.

Wytwarza się je u Valtira w Nieznanej Krainie.

hhFwWvJ.png

yrvr2Cl.png

zthLPO8.png

gXF4gAQ.png

BUPVYcS.png

SiqhT2r.png

Łowienie polega na kliknięciu Spacji tyle razy, ile wyświetla informacja na czacie.

Poprzez łowienie rozwijamy umiejętność „Łowiectwo”, której coraz to wyższe poziomy dają nam możliwość zdobycia coraz to

lepszych przedmiotów.

Łowić ryby można tylko i wyłącznie na mapie, jaką jest Nieznana Kraina.

Poziom Wędki zwiększa szansę na pomyślne wyłowienie.

Za każde pomyślne wyłowienie otrzymujemy ySkA2fh.png Symbol Rybaka.

Za 100 ySkA2fh.png Symboli mamy możliwość spróbowania swego szczęścia u Rybaka w Kole Losu.

Do zdobycia są bardzo cenne przedmioty, takie jak chociażby Kupon SM.

Najrzadszym, najcenniejszym przedmiotem z wyżej wymienionej loterii jest Pierścień Śmiertelnej Mocy.

Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Rybaka.

Jego bonusy przedstawiają się następująco:

QsRetqW.png Pierścień Śmier. Mocy

– Max PŻ: +2000

– Odporność na Ninja: 5%

– Odporność na Szamanów: 5%

gXF4gAQ.png
4SjrlXt.png

BWeAg9M.png

Umiejętność Górnictwo rozwijamy poprzez wydobywanie rudy.

Na naszym serwerze klasyczne żyły zostały zastąpione jedną – Żyłą Mithrilu.

Wydobywana z niej Ruda Mithrilu jest bardzo wartościowa.

Potrzebna jest na wytworzenie istotnego ulepszacza – ogYIWEt.png Mithril.

Stanowi on również przepustkę na Koło Losu znajdujące się u npc, jakim jest Valtir.

Najcenniejszą do zdobycia rzeczą jest Pierścień Siły Woli.

Jest to pierścień klasowy, możliwy do zdobycia tylko i wyłącznie z loterii u Valtira.

Jego bonusy przedstawiają się następująco:

DXDj5Tl.png Pierścień Siły Woli:

– Max PŻ: +2000

– Odporność na Wojowników: 5%

– Odporność na Sura: 5%

hbDF3pn.png Wykrywacz Mithrilu – służy do lokalizowania Żył Mithrilu na mapie,

analogiczne działanie jak Wykrywacz Kamieni Metin.

Kilof – do zdobycia z Górskiej Kopalni na przedziale poziomowym 35-54.

Im wyższy poziom Kilofa tym większa szansa na pomyślne wydobycie rudy mithrilu.

gXF4gAQ.png
J6dRXED.png

ChZG2AI.png

Na powyższym screenie zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje bonusów.

Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5.

Każdy kamień jest tak samo trudny do zdobycia oraz posiada taką samą ilość „wartościowych” bonusów

oraz tych „słabszych” – pula bonusów mieszalnych wynosi 5.

Odłamki Smoczego Kamienia można zdobyć z wszystkich potworów, a cor draconis od surowych aż po antyczne

z bossów oraz dungeonów.

Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi VMXq0fK.png

szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80%

Czas alchemii odnawiamy Eliksirem Czasu mVTBqDN.png

Bonusy Mieszalne (podane wartości bonusów są na stopniu jakości: Wyborny +6):

50gGrIt.png

Wartość Magicznego Ataku: +72

Obrażenia Umiejętności: 12%

Odporność na Obrażenia Umiejętności: 18%

Odporność na Trucizny: 18%

Maks. PE: +18%

ppbmp41.png

Wartość Ataku: +240

Obrona: +120

Średnie Obrażenia: 12%

Odporność na Obrażenia: 18%

Szybkość Ataku: +12%

ZqQpLU5.png

Max PŻ: +3600

Maks. PŻ: +18%

12% obrażeń będzie dodanych do PŻ

Szansa na odzyskanie PŻ: 6%

Regeneracja PŻ: +12%

PioILB3.png

Silny przeciwko Ludziom: 6%

Silny przeciwko postaciom fizycznym: 12%

Silny przeciwko postaciom magicznym: 12%

Szybkość Ruchu: +18%

Odporność na Błyskawice: 24%

8Y8VYpG.png

Silny przeciwko Potworom: 18%

Szansa na przeszywające uderzenie: +18%

Odporność na Magię: 12%

Odporność na Ogień: 24%

Szansa na Odbicie Ciosu: 12%

CTrcVYD.png

Szansa na cios krytyczny: 18%

Szansa na blok ciosów: 12%

Szansa na uniknięcie strzały: 12%

12% obrażeń będzie dodanych do PE

Odporność na Wiatr: 24%

gXF4gAQ.png
qPbk8MJ.png

SYdcdn8.png

– Została dodana specjalna misja na stworzenie gildii, która wymaga współpracy kilku osób.

– Została znacząco zwiększona ilość doświadczenia wymaganego na każdy poziom gildii.

– Kolejno za 5, 10, 15, 20 zdobyty poziom gildia i jej członkowie otrzymują bonusy:

+15% na podwójną ilość yang,

+10% punktów doświadczenia,

+3% na potwory,

+3% na ludzi.

– Został dodany Dungeon Gildyjny z opłacalnymi przedmiotami do zdobycia – ulepszacze na +7/8/9 Tarcze Wojennej

(do zdobycia tylko i wyłącznie z tego dungeonu) oraz przedmioty potrzebne na rozbudowę

Ziemi Gildii w znacznej ilości.

– Dodano za udział w wojnach punkty wypraw, które umożliwiają wejście na Dungeon Gildyjny.

– Wprowadzono szereg zmiany zapobiegających wszelkiego „ustawiania” wojen gildii np. „Rejestracja Gildii” –

każda nowa gildia jest niezarejestrowana, pozbawiona jest kilku podstawowych praw, np. udziału w wojnach.

– Umiejętności Gildyjne działają na innej zasadzie niż klasycznie. Ciągłe działanie – nie trzeba ich „odpalać”.

gXF4gAQ.png
JCFKzlk.png

xULZOsr.png

Po wykupie Ziemi Gildii u Agenta Nieruchomości, możemy stworzyć NPC: jednego z trzech kowali,

oraz do wyboru jednego z dwóch dodatkowych: Alchemik lub Inżynier.

Kowala można rozbudować do 15 poziomu, a NPC „dodatkowe” można rozbudować aż do 10 poziomu.

Poziom Gildii musi być większy lub równy poziomowi NPC.

Im wyższy poziom posiada NPC tym „lepsze” są oferowane przez niego usługi.

Warunki wykupu ziemi gildii:

– 10 poziom gildii

– 2 won

Koszt postawienia Budynku Głównego, który umożliwia budowę NPC gildyjnych:

– 200 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png

– 1 won

o3yMTtV.png

1a4kK7h.png

Brońmistrz – Bronie, Pasy, Buty

Płatnerz – Zbroje, Tarcze, Hełmy

Jubiler – Naszyjniki, Kolczyki, bransolety

Kowale gildyjne działają na zasadzie ulepszonego Magicznego Kamienia, co oznacza że przy

niepomyślnym ulepszaniu przedmiot nie znika oraz nie redukuje się jego poziom.

Im wyższy poziom Kowala gildyjnego tym zwiększa się szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotu.

Maksymalny poziom kowala gildyjnego to 15.

Kowal w zależności od poziomu na jaki jest przedmiot wymaga dodatkowe przedmioty do ulepszania, takie jak:

5x atIY0Yr.png, 3x nX5hzBn.png, 1x onygJSe.png, 2x onygJSe.png, 3x onygJSe.png

Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 1-50 – 5x atIY0Yr.png

Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 51- 74 – 3x nX5hzBn.png

Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 75-89 – 1x onygJSe.png

Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 90-104 – 2x onygJSe.png

Wymagane dodatkowe ulepszacze dla przedmiotów o poziomie 105-120 – 3x onygJSe.png

Korzyści dla osoby korzystającej z kowala:

1 poziom –   +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

2 poziom –   +4% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

3 poziom –   +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

4 poziom –   +5% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

5 poziom –   +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

6 poziom –   +6% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

7 poziom –   +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

8 poziom –   +7% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

9 poziom –   +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

10 poziom –   +8% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

11 poziom –   +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

12 poziom –   +9% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

13 poziom –   +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

14 poziom –   +10% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

15 poziom –   +12% na pomyślne ulepszenie przedmiotu

Przedmioty potrzebne na rozwój:

1 poziom – po 200 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 1 won

2 poziom – po 300 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 1 won

3 poziom – po 400 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 1 won

4 poziom – po 500 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 2 won

5 poziom – po 600 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png  oraz 2 won

6 poziom – po 700 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 2 won

7 poziom – po 800 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 3 won

8 poziom – po 900 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 3 won

9 poziom – po 1000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 3 won

10 poziom – po 1200 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 4 won

11 poziom – po 1400 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 4 won

12 poziom – po 1600 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 4 won

13 poziom – po 2000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 5 won

14 poziom – po 2500 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 7 won

15 poziom – po 3000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 10 won

Korzyści dla gildii:

1 poziom – 12% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

2 poziom – 14% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

3 poziom – 16% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

4 poziom – 18% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

5 poziom – 20% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

6 poziom – 22% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

7 poziom – 24% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

8 poziom – 27% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

9 poziom – 30% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

10 poziom – 33% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

11 poziom – 36% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

12 poziom – 39% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

13 poziom – 42% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

14 poziom – 45% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

15 poziom – 50% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

vL8VmxN.png

EeDDkNQ.png

Alchemik gildyjny zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie alchemii względem jego odpowiednika

w mieście pierwszym.

Maksymalny poziom alchemika gildyjnego wynosi 10.

Korzyści dla osoby korzystającej z alchemika gildyjnego:

1 poziom –   +3% na pomyślne ulepszenie alchemii

2 poziom –   +3% na pomyślne ulepszenie alchemii

3 poziom –   +4% na pomyślne ulepszenie alchemii

4 poziom –   +4% na pomyślne ulepszenie alchemii

5 poziom –   +5% na pomyślne ulepszenie alchemii

6 poziom –   +6% na pomyślne ulepszenie alchemii

7 poziom –   +7% na pomyślne ulepszenie alchemii

8 poziom –   +8% na pomyślne ulepszenie alchemii

9 poziom –   +9% na pomyślne ulepszenie alchemii

10 poziom –   +10% na pomyślne ulepszenie alchemii

Przedmioty potrzebne na rozwój:

1 poziom – po 200 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 1 won

2 poziom – po 400 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 2 won

3 poziom – po 600 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 3 won

4 poziom – po 800 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 4 won

5 poziom – po 1000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png  oraz 5 won

6 poziom – po 1200 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 6 won

7 poziom – po 1500 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 7 won

8 poziom – po 2000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 8 won

9 poziom – po 2500 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 9 won

10 poziom – po 3000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 12 won

Korzyści dla gildii:

1 poziom – 13% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

2 poziom – 16% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

3 poziom – 19% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

4 poziom – 22% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

5 poziom – 25% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

6 poziom – 30% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

7 poziom – 35% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

8 poziom – 40% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

9 poziom – 45% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

10 poziom – 50% yang z każdego ulepszania jest dla gildii

pWCM1vp.png

AMqhBqO.png

Wraz z stworzeniem Inżyniera otrzymujemy dostęp do wytworzenia przedmiotów, których nie ma na serwerze. Można powiedzieć, że

pierwszy Inżynier wprowadzi sam w sobie mini-aktualizację.

Im wyższy poziom Inżyniera tym mamy większą szanse na wytworzenie przedmiotu.

Zwiększa się także ilość oferowanych przez niego przedmiotów.

Są to np. Mikstury Mądrości, Nowe Rosy, Sushi, Nowe Ryby itp.

Maksymalny poziom Inżyniera wynosi 10.

Korzyści dla osoby korzystającej z Inżyniera:

1 poziom –   +3% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

2 poziom –   +6% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

3 poziom –   +9% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

4 poziom –   +12% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

5 poziom –   +15% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

6 poziom –   +18% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

7 poziom –   +21% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

8 poziom –   +24% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

9 poziom –   +27% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

10 poziom –  +30% na pomyślne wytworzenie przedmiotu

Przedmioty potrzebne na rozwój:

1 poziom – po 200 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 1 won

2 poziom – po 400 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 2 won

3 poziom – po 600 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 3 won

4 poziom – po 800 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 4 won

5 poziom – po 1000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png  oraz 5 won

6 poziom – po 1200 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 6 won

7 poziom – po 1500 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 7 won

8 poziom – po 2000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 8 won

9 poziom – po 2500 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 9 won

10 poziom – po 3000 WmxQ99D.pngWQUPOJm.pngQdkMAk2.png oraz 12 won

Korzyści dla gildii:

1 poziom – 13% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

2 poziom – 16% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

3 poziom – 19% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

4 poziom – 22% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

5 poziom – 25% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

6 poziom – 30% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

7 poziom – 35% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

8 poziom – 40% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

9 poziom – 45% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

10 poziom – 50% yang z każdego wytwarzania jest dla gildii

gXF4gAQ.png
Zx22qyL.png

3Ab18kI.png

cRIcYEU.png

Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Biologowi jest niepoprawny, można od razu

oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy. Po  prawidłowo przyjętym przedmiocie

zostaje nałożony limit czasowy. Za misje dostaje się stałe bonusy.

Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Biologa

lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.

paJyB7K.png

EH22DPV.png

Ilość: 10 sztuk

Czas: 1 godzina

Nagroda: +5% na potwory

L10hVtD.png

qolYBEn.png

Ilość: 15 sztuk

Czas: 2 godziny

Nagroda: +5% szybkości ataku, +1000 pż

NqtPiHM.png

dGjIfNA.png

Ilość: 15 sztuk

Czas: 2 godziny

Nagroda: +100 obrony

FJsDppV.png

DFSzJIy.png

Ilość: 20 sztuk

Czas: 3 godziny

Nagroda: +75 wartości ataku

1viyxKc.png

V4Zc16l.png

Ilość: 25 sztuk

Czas: 3 godziny

Nagroda: +10% szybkości poruszania się, +10% odporności na potwory

7GFJu7z.png

q5ATrN3.png

Ilość: 30 sztuk

Czas: 4 godziny

Nagroda: +10% ataku fizycznego

jHKCKn9.png

rg9s3Vb.png

Ilość: 40 sztuk

Czas: 4 godziny

Nagroda: +10% odporności na ludzi

Q1Jf0yM.png

HtrR2bd.png

Ilość: 50 sztuk

Czas: 5 godzin

Nagroda: +10% na ludzi

XORUo1v.png

AyhS53x.png

Ilość: 50 sztuk

Czas: 6 godzin

Nagroda: +10 do wszystkich statystyk

EHxpCjc.png

gcuL17q.png

Ilość: 40 sztuk

Czas: 8 godzin

Nagroda: +5% średnich obrażeń lub +3% obrażeń umiejętności

EhtICNZ.png

m8d3rfF.png

Ilość: 30 sztuk

Czas: 10 godzin

Nagroda: +11% na ludzi lub +5% odporności na ludzi lub +10% na potwory

rnUZlja.png

UYozhsy.png

Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Seonowi jest niepoprawny, można od razu

oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy. Po  prawidłowo przyjętym przedmiocie

zostaje nałożony limit czasowy. Za misje dostaje się stałe bonusy.

Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie.  Wszystkie przedmioty do Seona lecą

niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie.

6myWcgH.png

s4Hxg7A.png

Ilość: 20 sztuk

Czas: 4 godziny

Nagroda: +50 wartości ataku lub +120 obrony lub +1100 pż

Do zdobycia z Azraela

U3XjjyX.png

990tr3K.png

Ilość: 20 sztuk

Czas: 8 godzin

Nagroda: +60 wartości ataku lub +140 obrony lub +1400 pż

Do zdobycia z Trytona

PyHyV0a.png

LKLu72p.png

Ilość: 20 sztuk

Czas: 12 godzin

Nagroda: +85 wartości ataku lub +60 wartości magicznego ataku lub +2000 pż

Do zdobycia z Martyaxwara

3hnGo4s.png

Eliksiry Poszukiwacza zwiększają szansę o 25% na pomyślne przyjęcie przedmiotu w misjach u Biologa oraz Seon-Pyeonga.

Nie redukują one czasu potrzebnego na kolejne przyjęcie przedmiotu do badań.

gXF4gAQ.png

zwklEmT.png

ZkVfw16.png

EScEP8d.png

Najsłabszy z wszystkich trzech legendarnych bossów, występuje na końcu Lochu Pająków poz. 2

Pojawia się co 4 godziny. Lecą z niego unikatowe przedmioty: hełmy na 60 poziom i

bronie na 65 poziom posiadające średnie obrażenia oraz obrażenia umiejętności.

2Og9naL.png

u3lQmm2.png

Środkowy z trójki legendarnych bossów, występuje na końcu Groty Wygnańców poz. 1

Pojawia się co 8 godzin. Lecą z niego unikatowe przedmioty: ulepszacz – Fioletowy Materiał i

tzw. „Specjałki” do pvm – Zbroje Wygnańców.

wdmlcQf.png

YlQI1ZG.png

Najsilniejszy z wszystkich trzech legendarnych bossów, występuje na Goblińskich Moczarach.

Pojawia się co 12 godzin. Z jego szkatułki lecą unikatowe przedmioty:

Tarcza Tytanów (tarcza wojenna) oraz Medal Bohatera (pierścień posiadający

bardzo silne bonusy pvm, łączący się z PPK).

gXF4gAQ.png
EFtN5ae.png

ybie1pI.png

Skrzynia dostępna jest u Handlarki Różnościami za 10.000.000 yang

UAeOKwx.png

Handel Postacią polega na zaklinaniu naszej postaci w skrzynce.

Po zaklęciu skrzynka pojawia się w depozycie Item-Shop.

z5BTx3U.png

Skrzynki można wystawiać na sklepach, zawartość skrzynek można zobaczyć

poprzez wpisanie ID (napisane jest na skrzynce) w jednej z funkcji Panelu Bocznego – „Handel Postacią”.

2xBdKMa.png

Dowiemy się tam najważniejszych informacji na temat postaci – Lvl, Skille, Pet, Alchemia, Biolog, Seon.

Natomiast nie dowiemy się niczego na temat ekwipunku postaci – wychodzimy z założenia, że sprzedawanie

postaci zaklętej w skrzynce z ekwipunkiem jest z góry nieopłacalne i niepotrzebne.

gXF4gAQ.png
zvv1i25.png

PA9cdm7.png

zLwl6Sr.png – dostępne z misji (inna niż klasycznie)

Na naszym serwerze moc bonusów oferowanych przez Biżuterię Ślubną nie jest zależna od ilości Punktów Miłości.

Oznacza to, że zawsze dają 100% wartości swych bonusów.

XqCVvpb.png – Siła ataku +100

vbY1eca.png – Obrona +100

PY8dav8.png – Szansa na przeszywające uderzenie +10%

wGzUbhw.png – Szansa na cios krytyczny +10%

9eCtTu7.png – Punkty Doświadczenia +10%

zPV5Ulv.png – Siła ataku potworów -5%

gXF4gAQ.png
vwX09GV.png

– Umiejętność „Zwinność” u Szamana Healera ma dodatkowy bonus niewrażliwy na upadek

(dodatkowy bonus nie działa na towarzysza)

– Umiejętności takie jak: Pomoc Smoka, Błogosławieństwo, Odbicie, Zwiększenie Ataku, Zwinność

dane towarzyszowi mają 75% pierwotnych wartości

– Ninja Archer posiada umiejętność „Ukłucie strzałą” zamiast „Bezszelestnego Chodu”

– Umiejętność „Zwiększenie Ataku” została podkręcona

– Do używania łuku nie są potrzebne strzały

– Dużo „małych”, kosmetycznych zmian (nie wartych wyszczególnienia),

ale mających razem realny wpływ na rozgrywkę

– W Grocie Wygnańców v1 oraz v2, Goblińskich Moczarach i Archipelagu Gnolli po zabiciu postaci

na „wolnym” nie wypada ekwipunek.

– Umiejętności konia zadają dmg

– Dowodzenie na „P” pozwala buffować całe pt na raz

gXF4gAQ.png